miercuri, 12 martie 2014

Salată orientată

Având în vedere avalanșa de rețete de pe facebook mă decid să postez și eu o super retetă de... pseudogospodină. Se numeste salata orientată... în funcție de ingredientele aflate la îndemână.
Se iau câțiva cartofi. Nu-i numărăm, ne orientăm în funcție de oala pe care o folosim. Îi punem la fiert in apă (adăugăm și sare dacă ne aducem aminte). Eu nu mi-am adus. Apoi ne ducem la treburile noastre. Când ne aducem aminte de oala de pe foc intrăm in panica. Pentru ca respectivii cartofi au început sa se fărâmițeze. Este momentul potrivit pentru luarea unei decizii. Adică recuperam ce avem sau facem piure de cartofi? Dacă decidem sa nu ne abatem din drum, adăugam și restul ingredientelor. Aici totul ține de fantezie. Dacă este primăvară punem ridichi, ceapa verde, măsline in toate anotimpurile, oua când situația ne permite. Asezonam și gataaaaa mâncarea. Acum nu trebuie decât să așteptăm cu emoție sosirea beneficiarului muncii noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu