duminică, 9 februarie 2014

Harnicia de duminica

De o vreme, al meu sot ma tot bate la cap. Ca sa-mi faca blog. Eu ca nu si nu. Pana la urma,dupa cum bine se vede, mi-a facut. Acum sa si scriu ceva... totusi. Si incep prin a-mi impartasi "aventurile cotidiene". De exemplu astazi m-am apucat cu avant maxim, aproape pioneresc, sa fac o ciorba de fasole uscata cu jambon afumat. Evident ca aveam de gand sa-i iau fata sotului cu ciorba mea avandgardista. Adica am facut ceva ca o coproductie italiano-moldovineasca. Am pus in oala sa coabiteze legume romanesti cu rosii uscate la soare italienesti, pastarnac mioritic cu oregano smecher de ala de inlocuieste cu succes cimbrul nostru. Cand ajung la partea cu ceapa incepe greul... Mi-au luat-o lacrimile la vale, mi s-a lipit un ochi, dreptul cred.... moment in care intra triumfator domnul Terteci ca sa ma anunte ca am blog. Ramane blocat in prag cand ma vede cu servetelul pe ochi. Cand se lamureste ca doar ceapa este vinovata ma trimite frumusel la calculator sa scriu ceva si el preia procesul tehnologic culinar. Ura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu