vineri, 14 februarie 2014

Ganduri de inceput de weekend

Eu,cum bine se stie lucrez in sanatate.Noi, cei care prestam in domeniul asta nu avem mereu weekend. Poate de aia nici nu il apreciem la justa lui valoare. Dar eu, de cateva saptamani lucrez de dimineata si vinerea la 15 ma simt sfarsita de oboseala si fericita totodata. Acum, cand ma gandesc mai bine nu inteleg de ce as fi mai fericita in weekend fata de restul zilelor saptamanii. Faza ca atunci cand esti liber dormi mai mult nu este o sursa de bucurie pentru mine. Ca sufar de insomnii (poate ma ajuta careva si pe mine cu un sfat cu adevarat bun despre combaterea insomniilor :)). Deci daca stam drept si judecam si mai drept nu ne incurca cu nimic job-ul sa fim fericiti. 
Duminica trecuta, barbatii casei ( Sebi si Dan), au plecat la plimbare in parc la Simeria. Eu am ramas acasa sa execut una, alta prin casa (am dat si o raita rapida la Orsay). La venire Dan ma suna sa-l introduc pe Sebi direct la baie ca este putintel foarte murdar. Ma execut cu promtitudine. La sfarsitul operatiunii totul in baie era maro. De la pamantul ce facuse simbioza cu Sebi. Asa ca deschid usa si strig domnului T. sa bage catelul in paturica. Ei, ce raspuns credeti ca am primit?! ” Vino sa il bagi tu, ca eu nu vorbesc cu Sebi!”. Din fericire pana seara s-au impacat  :) Motivul discordiei a fost independenta excesiva a susmanjitului. Acum astept cu speranta un weekend linistit, cu multaaa armonie, mancare buna, filme si eventual o mica iesire cu Adriana. Exact asta va doresc si voua tuturor (minus partea cu Adriana) :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu